Smart liten högtalare till iPod Nano

Pc för alla har testat högtalen Travelsound i80 och gav den ganska bra betyg om än inte de högsta. Finns både billigare (och kanske bättre?) högtalare till poden men ändå. Själv har jag en iPod-docka till min stereo hemma när jag vill köra mina Mp3 på någonting annat än själva poden. Kan iofs vara bra med en portabel variant också men å andra sidan: hur ofta tar man med sig högtalarna o poden till beachen?

Med portabla högtalaren Travelsound i80 kan du kan dra på volymen rätt mycket utan att det distar.
Högtalaren innehåller en smart dockningsstation så att din Ipod kan laddas samtidigt som du lyssnar på musik.
Högtalaren innehåller en smart dockningsstation så att din Ipod kan laddas samtidigt som du lyssnar på musik.


Fakta:

Travelsound i80

Tillverkare/läs mer: Creative, http://www.creative.com/
Batteritid: Upp till 15 timmar.
Storlek: 2,3 x 5,8 x 9,9 cm (högtalare).
Vikt: 90 gram (högtalare).
Watt: 0,7 W (per kanal, alltså sammanlagt 1,4 W) rms, det vill säga vad du kan spela utan att det låter illa.
Omfång: 180-20 000 Hz.
Cirkapris: 800 kronor.

Kimberly


Kommentarer
Postat av: Madelene

om det är schysst bas är det ju rätt smart! har behövt nått liknande 100 gånger!

2008-07-29 @ 19:43:07
URL: http://mjukvarelse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0