I just LOVE (2 have) a well designed car

Koenigsegg
Den svenska supersportbilstillverkaren Koenigsegg är på gång med en ny modell. Information om bolagets andra plattform, som har döpts till Quant, kan komma på bilsalongen i Genève inom kort.

Nej, bilar hör inte till någonting jag skriver om på min blogg i vanliga fall men Koeningeggs bilar är ut designsynpunkt något av det ballaste jag sett. Sen kanske de inte är så bra rent prestandamässigt men å andra sidan (igen) så sitter jag också o suktar efter en mini-pc, helst i vitt...helst en Mac....inte för att de är så mkt bättre utan bara för att de är så fruktansvärt snygga.

Kommentarer
Postat av: Oxid

8D Sen när började du gilla bilar? XD

2009-03-15 @ 16:06:57
URL: http://oxid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0