Lista: IT-Företag som fått flest klagomål

Nedan kommer en ganska intressant lista. Med tanke på att det är majoritet av telecombolag på den så kanske hela den branschen borde ta sig i kragen och skärpa till sin servicenivå?`Intressant nog trillar Siba in på en 10e plats - vad har de gjort som är så fundamentalt annorlunda från sina konkurrenter? tele 2 har en (icke så) hedrande 3e plats - jag har Tele2 och har hittills inte haft några problem med dem så det förvånade mig lite. Att Comhem ligger etta är ingen överraskning. Bytte bort dem för ett par år sen av just den anledningen: usel kundservice och on top av det så många fel när jag skulle avsluta abbonemanget och flytta till en annan att det kräver en lista för sig...

1. Comhem 
2. Tre 
3. Tele 2 
4. The Phone House
5. Elgiganten 
6. Boxer 
7. Telenor 
8. Glocalnet 
9. Viasat 
10. Siba 

Källa: Fairshopping.se

Kimberly

Kommentarer
Postat av: Kent

Ha ha ha! Förvånar mig inte ett dugg!

2008-08-13 @ 21:40:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0