Samsung F480 leker iPhone

Samsung satsar på tryckkänsliga skärmar för F480 och blir förvillande lik en iPhone, skriver bla http://www.mobil.se/ i en artikel. Jag tycker själv att den är förvånansvärt klumpig för att vara en Samsungmobil (som jag tycker har gjort en hel del rätt snygga designer på mobiler tidigare) men jag tror att det kommer att vara en prisfråga när den kommer ut i butik om det kommer att bli en succe eller inte. Den har ju nästan samma funktioner som iPhone men inget Skype.

Själv kommer jag vänta med att skaffa en iPhone tills dess att priserna blir mer humana och håller mig till min musikmobil från Nokia som funkar som ett utmärkt komplement till iPoden när jag är ute och löptränar och bara vill ha en enhet med mig. Den har f.ö alla andra funktioner som jag behöver i en mobil: musikspelare, kamera, video så...

Fakta Samsung F480:
Typ: Turbo-3G 7,2
Mått: 95,9 x 55 x 11,5 mm
Skärm: 2,8 tums tryckkänslig pekskärm med tryckvibration
Kamera: Fem megapixel för stillbild, fotolampa, bloggfunktion.
Övrigt: FM-radio, plats för Micro SD-minneskort, musikspelare
I butik: I augusti


Kimberly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0