Back from Japan and Google Chrome

Ja...jag ÄLSKAR Japan ännu mer nu <3 Finns inte mycket mer att säga än så...kanske att det börjar kännas mer relevant att titta på Japan för utveckling av ett bolag än på andra ställen som ligger närmare. Tillbaka ska jag oavsett!

Och Google Chrome...jag bara älskar det! <3 så snabbt, så smidigt, så vackert!

Och twitter...blev idag påmind om att jag kanske borde använda mitt Twitterkonto också...inte bara ligga på det som en fågelmamma som ruvar sina ägg. Sagt och gjort, numera ska jag Twittra som bara den! Finns på WittyKim om ni vill kika och är nyfikna på vad jag gör ;-)

Kommentarer
Postat av: Elena

Försökte "adda" dig på Twitter men WittyKim gick inte att finna.

2009-04-22 @ 02:15:21
URL: http://mamatherapy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0